loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 188 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


با استفاده از نرم افزار Active BootDisk Suite می توانید کامپیوتر خود را از طریق USB، سی دی یا دی وی دی به صورت مستقیم راه اندازی کنید. Active BootDisk Suite نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای در این زمینه می باشد که به شما امکان اجرای مستقیم سیستم عامل از دیسک های CD ، DVD و فلش USB را می دهد. این نرم افزار به هیچ وجه سیستم عامل نصب شده روی سیستم شما را تغییر نداده و به آن صدمه ای وارد نمی کند. ابزار فراوانی برای راه اندازی یک کامپیوتر و تعمیر Startup ، تنظیمات کامپیوتر و رفع مشکلات مدیریت سیستم در Active BootDisk Suite وجود دارد.

نسخه جدید Active BootDisk Suite بر اساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز 7 ساخته شده است که شامل ابزار مدیریت پارتیشن ها ، بازنشانی رمز عبور ، حذف کامل اطلاعات و غیره می باشد. همچنین در نسخه جدید نرم افزارهایی چون File Recovery جهت بازیابی اطلاعات، Partition Recovery جهت بازیابی کل پارتیشن های هارد و اضافه کردن مجموعه ای متشکل از 152 درایور برای یواس بی3، حافظه های انبوه و پشتیبانی از شبکه در نظر گرفته شده است.

Kami بازدید : 150 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)


 تصاویر هنرمندانه کاریکاتور هنرپیشگان، سیاستمداران، ورزشکاران و

به تصویر کشیدن خصایص و ویژگی های ظاهری افراد محبوب و منفور و حتی اعمال خصوصیت های غیر ظاهری آنها در یک تصویر بی شک نیازمند هنر و دقت فراوانی است که لازمه کار هرکاریکاتوریست می باشد. 

تصاویر هنرمندانه کاریکاتور هنرپیشگان، سیاستمداران، ورزشکاران و … را ببینید. 

 

http://img.mantimag.com/images/92960068866936407254.jpg

Kami بازدید : 196 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)


Registry Booster 2013

 

یک نرم افزار بسیار کارآمد و قدرتمند که به کمک آن قادر خواهید بود تا رجیستری ویندوز سیستم خود را بهینه سازی و مشکلات آن را به سادگی رفع کنید. با نصب برنامه RegistryBooster و اسکن دقیق ریجستری می توانید بدون نیاز به اطلاعات در مورد قسمتهای رجیستری ویندوز به تعمیر و حذف قسمتهای بلا استفاده آن بپردازید و با این کار سرعت ویندوز خود را بهبود ببخشید و آن را همیشه سالم نگاه دارید.


این نسخه از نرم افزار بر روی تمام نسخه های ویندوز قابل نصب می باشد.

 

دانلود با حجم 4.4 مگابایت - لینک مستقیم

Kami بازدید : 155 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای کار کردن با تصویر است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به سادگی هر تصویر، حتی تصاویر که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید را بیابید و آنهارا ویرایش و چاپ نمایید، یا آنهارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، از آن ها آلبوم تهیه نمایید و همچنین بر روی آنها پسورد قرار دهید و حتی آنها را برروی سی دی و دی وی دی ذخیره نمایید. هر زمان که نرم افزار Picasa شروع به کار می نماید بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود روی دیسک را جستجو کرده و سازماندهی می نماید.

 

Kami بازدید : 174 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه ۴ از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

Kami بازدید : 286 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

مرورگر :

شما برای بازدید مطمئن و راحت در اینترنت نیاز به مرورگر ها یا همان Browser مطمئن دارید که سریع صفحات را با اطمینان برای شما باز کند. مرورگر پیش فرض ویندوز Internet Explorer (IE) هست که بی اقرار بدترین مرورگر کنونی در بین مرورگر های مطرح به حساب می آید،پیشنهاد ما به شما دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome یا مرورگر فایرفاکس FireFox هست.

گوگل کروم

Kami بازدید : 517 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

امروز به بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز سر خواهیم زد.

۱- AntiVir Personal

آنتی ویروس اویرا یک ورژن غیر تجاری و رایگان ارائه داده است که به خوبی می تواند از پس تمام ویروس ها و فایل های مخرب بر بیاد. دیتابیس ویروس های آنتی ویروس اویرا بالای ۱۵۰ هزار تا است و به راحتی آپدیت می شود و تمام قابلیت های یک آنتی ویروس را دارا می باشد.

1x1.trans معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز

Kami بازدید : 280 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار همه کاره برای باز کردن اکثر فرمت ها !

این نرم افزار می تواند بسیاری از فرمت های فایل از جمله فایل های تصویری، فایل های ویندوز سیستم، فایل های آفیس مایکروسافت، اسناد، فایل های رسانه ای، فایل های بایگانی، فایل کد، و غیره را باز کند .


Open Freely Portable


17.1 MB

Download



Kami بازدید : 351 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)


اکنون سه سال از زمانی که مایکروسافت نسخه جدید آفیس را عرضه کرد، می گذرد و چند ماهی به عرضه ویندوز 8 مانده است، شاید بتوان گفت که کمی هم از زمان مناسب برای به روزرسانی و ارتقاء این نرم افزار گذشته باشد. اما شب گذشته بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه این نرم افزار کاربردی را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) رونمایی کردو نمایشی از آخرین نسخه آن را در این مراسم عرضه نمود. 

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 3,879
  • بازدید کلی : 188,809
  • کدهای اختصاصی