loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 684 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد و برای انجام‌دادن هر کاری نرم‌افزاری!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ماهنامه شبکه، این روزها به لطف برنامه‌های رایگان ریز و‌ درشتی که هر روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود، می‌توان بسیاری از کارهای رایانه‌ای را انجام داد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از این‌که سراغ نرم‌افزارهای قفل‌شکسته بروید، پسر عموهای رایگان‌شان را امتحان کنید!

1x1.trans  اشتراک دسکتاپ و تبادل فایل با نرم افزار TeamViewer!

Kami بازدید : 283 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

cofenet دانلود نرم افزار کنترل کافی نت

این نرم افزار برای استفاده در کافی نت ها ، کلوپ های بازی و مکانهای مشابه که احتیاج به نگه داشتن وقت و محاسبه آن را دارد میباشد
برای استفاده کامل از نرم افزار لطفا نسخه قانونی این نرم افزار را تهیه کنید زیرا در نسخه نمایشی محدودیتهایی وجود دارد
از این نرم افزار می توانید برای استفاده در کلوپ های بازی نیز استفاده کنید برای اینکار با تهیه دستگاه همراه این نرم افزار می توانید نمایش تصویر روی صفحه نمایش دستگاه بازی و نیز برق دستگاهها را کنترل کنید و یا آنها را با زمانی که تعیین می کنید محدود خواهید کرد

Kami بازدید : 211 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)





Network LookOut Net Monitor for Employees Professional v4.8.5 نام نرم افزاری است که بواسطه آن مدیران شبکه میتوانند کامپیوتر کارمندان را تحت نظارت داشته باشند. با این نرم افزار می توان صفحه نمایش کامپیوترهایی که از طریق شبکه بهم متصل شده اند را مشاهده نمود و در صورت نیاز کنترل آنها را از طریق موس و کیبورد در دست گرفت. از ویژگیهای این نرم افزار می توان به مواردی از قبیل ضبط صفحه نمایش کامپیوتر که از طریق شبکه متصل شده. کنترل محافظ صفحه نمایش. قفل کردن کامپیوتر. خاموش و روشن کردن کامپیوتر از راه دور , پشتیبانی از چند مانیتور, کنترل بر فرایند های در حال اجرا, نمایش نام کاربر متصل شده, ,.... اشاره نمود .


Kami بازدید : 186 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)


Remote Desktop Manager نرم افزاری کامل برای مدیریت از راه دور تمامی اتصالات و دستگاه های مجازی است. اضافه کردن، ویرایش، حذف، به اشتراک گذاری، مدیریت و جستجوی از راه دور اتصالات با سرعت زیاد توسط این نرم افزار ممکن می باشد. 

Kami بازدید : 715 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار مديريت کافي نت کاملا فارسي هفت نت جهت مديريت کامل يک کافي نت مورد استفاده قرار ميگيرد. با توجه به اينکه  نرم افزارهاي مشابه در بازار همگي به نوعي غير اتوماتيک هستند و تنها چند نمونه معدود و گران قيمت خارجي وجود دارد که تمام کارها را بصورت اتوماتيک انجام مي دهند. بر آن شديم تا اين نرم افزار را با امکانات بسيار جالب و مشابه نرم افزارهاي خارجي طراحي کنيم. نرم افزارهاي ايراني موجود در بازار به اين صورت عمل مي کنند که وقتي شخصي به عنوان مشتري به کافي نت مراجعه مي کند، فردي که به عنوان مدير کافي نت بر روي سيستم سرور مي نشيند بايد شروع و پايان کار مشتري را خودش انجام دهد. در حالي که در اين نرم افزار تمام کارها به صورت اتوماتيک انجام شده و حتي ديگر هيچ صندوقداري نمي تواند از سيستم ها سوء استفاده کند. به اين صورت که صفحه سيستم هاي کلاينت قفل بوده و تا زماني که صندوقدار اجازه کار ندهد هيچ شخصي قادر نخواهد بود که از کلاينت ها استفاده کند و به محض اين که اجازه کار توسط صندوقدار صورت مي گيرد اطلاعات کارکرد به نام صندوقدار در داخل بانک اطلاعاتی ذخيره مي شود و در نهايت اين که مدير مي تواند با کنترل اين اطلاعات که به نام صندوقدار در بانک اطلاعاتی وجود دارد وضعيت کافي نت را کنترل کند. علاوه بر اين مدير قادر است با استفاده از نرم افزار به هر صندوقدار خود يک نام کاربري و رمز عبور داده و به هر کدام از آنها به صورت جداگانه محدوديتهايي را نسبت دهد.(به عنوان مثال گرفتن عکس از سيستم کلاينت). همچنين در هر زمان مدير کافي نت قادر است هر سيستم کلاينت خود را کنترل کند و از ميزان کارکرد آنها بر روي هر سيستم مطلع شود پس از اتمام کار افراد بر روي سيستمها، اطلاعات در درون بانک اطلاعاتي سرور ذخيره ميشود که ميتوان از آن يک گزارش بصورت پرينت تهيه نمود و به کاربر داد.

Kami بازدید : 5293 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار Freenet شامل دو برنامه می باشد و بصورت سرویس گیرنده - سرویس دهنده روی شبکه محلی نصب می شود. این نرم افزار مدیریت کافی نت را بر عهده می گیرد و موارد پر کاربرد را بصورت اتوماتیک انجام می دهد.

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 3,839
  • بازدید کلی : 188,769
  • کدهای اختصاصی