loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 246 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (1)


تا کنون سه مطلب بلند درباره مایکروسافت و تلاش‌های اخیرش برای ورود مقتدرانه به دنیای پُست پی سی ( اینجا ، اینجا و اینجا ) در نارنجی خوانده‌اید. یا اگر نخوانده‌اید حتماً توصیه می‌کنیم که مطالعه کنید. و اما این‌بار، قرار است صحنه‌ای را که مربوط به دو روز قبل است تصور کنیم: دوجین ژورنالیست داخل تالار کوچک مقر مایکروسافت در ردموند هستند. استیون سینوفسکی، رئیس دایره (نه از نوع جنایی!) ویندوز، و پانوس پانای، یکی از مدیران دایره سرفیس، هر کدام با یک تبلت در دست به روی صحنه می‌آیند. جلوی صندلی‌های حضار یکی از آن میزهای کوچک که در مدرسه‌ها دیده می‌شود هست و روی آن، یک بسته قرار دارد. داخل بسته یک شکلات Wonka در کنار یک بلیت طلایی یافت می‌شود. 

 

Kami بازدید : 214 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

این آقای اسکیت سوار جناب استیون سینوفسکی رییس بخش ویندوز شرکت مایکروسافت هستند. اسکیت ایشان هم یک اسکیت معمولی نیست. بلکه از دو تبلت سرفیس ساخته شده است. 

او با این کار نشان می دهد که سرفیس با نمایشگر گوریلا گلاس و بدنه منیزیمی چقدر محکم و مقاوم ساخته شده و البته احتمالا سیستم عامل ویندوز 8 هم در راندن مناسب اسکیت به او کمک شایانی می کند! 

سایت microsoft-news هم به شوخی گفته حالا دیگر بابت عملکرد سرفیس نگرانی وجود ندارد. چرا که حداقل می تواند به عنوان کفش اسکیت مورد استفاده قرار بگیرد.

 

Kami بازدید : 242 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

فلیکس بومگارتنر اتریشی دو روز پیش رکورد بلندترین سقوط آزاد جهان را شکست و در این کار به سرعت ۱۳۴۱ کیلومتر در ساعت رسید. این نخستین بار بود که دیوار صوتی در سقوط آزاد توسط یک انسان شکسته شد. 

حالا در سمت چپ نقاشی فلیکس بومگارتنر را می بینید. تصویری که او در ۵ سالگی کشیده و به عنوان یک رویا به مادرش داده است. رویایی که حالا تبدیل به حقیقت شده است.

 

Kami بازدید : 189 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (1)

از ماه ها قبل می دانیم که ویندوز 8 قرار است در آبان ماه به صورت رسمی ارایه شود. حالا مایکروسافت هم دعوتنامه های مراسم را برای ۴ آبان به رسانه ها ارسال کرده است. جشنی که ۵ ساعت خواهد بود و در آن باید منتظر حضور شرکت های مختلف سازنده کامیپوترهای ویندوز 8 با گجت های متنوع باشیم. و البته نباید فراموش کنید که تبلت سرفیس هم در آنجا حضور دارد و احتمالا در این روز، با قیمت و روز دقیق ارایه آن به بازار آشنا می شویم. کافی است تا ۴ آبان صبر کنید تا خبرهای آن را در نارنجی بخوانید.


 

 

Kami بازدید : 168 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)


به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام ، شرکت سامسونگ در حال طراحی دو گوشی جدید با سیستم عامل ویندوز فون 8 می باشد


این روزها شرکت‌های مختلفی از جمله اچ‌تی‌سی در حال طراحی گوشی‌های ویندوزی با سیستم عامل ویندوز فون ۸ هستند. و حالا سامسونگ نیز به جمع این شرکت‌ها پیوسته است.

1x1.trans ویندوز فونی های سامسونگ در راه هستند

 

Kami بازدید : 161 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

Samsung vs Apple

پیش‌تر در مطلبی به دعوی اولیه اپل بر علیه سامسونگ به خاطر نقض پتنت‌های طراحی و سخت‌افزاری پرداختیم. ولی پوشش روزانه دادگاهی که یک ماه به طور خواهد انجامید، می‌توانست برای مخاطبین خسته‌کننده باشد. بنابراین سعی کردیم در آستانه شروع دور سوم دادگاه، در این مطلب به طور یک‌جا به اتفاقات برجسته دو هفته ابتدایی بپردازیم. دو هفته‌ای که بیشتر به طرح دعاوی اپل اختصاص داشته. با نارنجی همراه باشید.

Kami بازدید : 167 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

ایربگ برای عابران پیاده، جدیدترین دستاورد ولوو

ولوو V40 نهتنها اولین خودروی جهان با کیسه هوا برای عابران پیاده است، بلکه از سیستم ایمنی شهری
پیشرویی بهره می
برد که جنبههای متعدد ایمنی سرنشینان، عابران پیاده و خودروهای مجاور را در برگرفته است.

حسگرهاي عابر پياده اين خودرو كه روي سپر آن قرار دارند ميتوانند تماس فيزيكي ميان عابر و خودرو را دريافت كرده و بلافاصله به سيستمهاي حفاظتي آن ارسال كنند تا كيسه هوايي كه ميتواند تقريبا يكسوم شيشه جلو و بخشهاي عمودي فريم نگهدارنده آن را بپوشاند، باز شود و آسيبهاي وارده به فرد را به حداقل برساند.

 2

Kami بازدید : 170 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت تاریخ عرضه ویندوز ۸ و تبلت Surface را ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام ، شرکت مایکروسافت دو قطعه جانبی ویندوز ۸ را معرفی کرد. این دو قطعه شامل کیبورد قابل حمل و همچنین موس وایرلس و لمسی می شوند و طراحی بی نظیری را می توان در آن ها مشاهده کرد.

1x1.trans مایکروسافت لوازم جانبی ویندوز 8 را عرضه کرد

Kami بازدید : 176 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

ممکن است افراد زیادی ندانند که گوگل در ارایه اینترنت هم فعالیت می کند، اما با شروع به کار سرویس جدید «گوگل فیبر» احتمالا شهرت این شرکت در ارایه اینترنت پر سرعت چندین برابر خواهد شد. گوگل از روز گذشته ارایه اینترنت پرسرعت را در کانزاس‌سیتی آغاز کرده است. سرویس اینترنتی که همانطور که از اسمش مشخص است با فیبر نوری کار می کند. اما چیزی که این سرویس را نسبت به دیگر اینترنت های پرسرعت متمایز می کند، سرعت ۱ گیگابیتی آن و قیمت های فوق العاده است. 

Kami بازدید : 170 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

1- Sony Xperia Tipo Dual

این گوشی یکی از گوشی های قدیمی و دو سیم کارته شرکت سونی می باشد و با سیستم عامل آندروید ( نسخه قدیمی ) عرضه شده است. همچنین این گوشی با داشتن باتری ۱,۵۰۰ مگاهرتزی قابلیت استفاده ۲۴ ساعت به صورت مداوم را نیز  دارا می باشد.

صفحه نمایش گوشی ۳٫۲ اینچ و با رزولوشن ۴۸۰*۳۲۰ می باشد همچنین این گوشی دارای یک دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی می باشد.

1x1.trans معرفی بهترین گوشی های دو سیم کارته جهان!

Kami بازدید : 351 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)


اکنون سه سال از زمانی که مایکروسافت نسخه جدید آفیس را عرضه کرد، می گذرد و چند ماهی به عرضه ویندوز 8 مانده است، شاید بتوان گفت که کمی هم از زمان مناسب برای به روزرسانی و ارتقاء این نرم افزار گذشته باشد. اما شب گذشته بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه این نرم افزار کاربردی را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) رونمایی کردو نمایشی از آخرین نسخه آن را در این مراسم عرضه نمود. 

Kami بازدید : 174 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)


1x1.trans معرفی لپ‌تاپ‌هاي فوق حرفه‌اي و گران قیمت بازار

اگرچه در ماه‌های گذشته و به ویژه دو هفته اخیر، شرایط بازار به نحوی بوده است که توجه و گرایش اکثر خریداران لپ‌تاپ به سمت نمونه‌های ارزان قیمت است، اما لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای که قیمت‌های بالایی دارند هم خریداران خاص خود را دارند.

Kami بازدید : 198 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

شرکت ایتالیایی لامبورگینی که یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده اتومبیل‌های گران قیمت و سوپر اسپرت است گوشی و تبلت مخصوص خود را روانه بازار روسیه کرد. لامبورگینی سه مدل گوشی هوشمند و یک مدل تبلت با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود ساخته است و مطمئن است می‌تواند در بازار میلیاردرهای افسانه ای کشور روس جایگاهی برای آن‌ها بیابد. یکی از این سه گوشی و همچنین تبلت عرضه شده از نسخه ۲٫۳ آندروید بهره می‌برند.

Kami بازدید : 158 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

شرکت اچ تی سی قصد دارد سه گوشی تحت ویندوز فون ۸ با نام‌های زنیت (Zenith)، آکورد (Accord) و ریو (Rio) را روانه بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از همکاران سیستم، بنا بر این گزارش که به نقل از یکی از منابع داخلی شرکت اچ تی سی نقل شده است، این شرکت تلاش می‌کند تا قبل از پایان سال ۲۰۱۲ گوشی‌های ویندوز فون خود را وارد بازار کند.

1x1.trans  تولید گوشی‌های تحت ویندوز فون ۸ از سوی اچ‌تی‌سی

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 3,932
  • بازدید کلی : 188,862
  • کدهای اختصاصی