loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 162 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

Google Chrome 21

 

آخرین نسخه از مرورگر قدرتمند Google Chrome نرم افزار دیگری از کمپانی عظیم گوگل که می توانید از آن برای وب گردی هر چه سریعتر و امنتر در دنیای اینترنت استفاده کنید.


این نسخه از نرم افزار بر روی تمام ویندوزها از جمله ویندوز 7 قابل نصب است.

 

لینک دانلود

دانلود با حجم 30 مگابایت - لینک مستقیم


Kami بازدید : 165 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

 یک مرورگر وب پرسرعت و رایگان است که توسط شرکت گوگل عرضه شده است. این مرورگر با اینکه عمر زیادی ندارد اما دارای محبوبیتی بسیار گسترده در بین کاربران می باشد. سرعت بالا، محیط زیبا، سبک بودن، پشتیبانی از افزونه ها و … از ویژگی های این مرورگر می باشد.

 

Kami بازدید : 174 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه ۴ از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

Kami بازدید : 174 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (1)

 یک مرورگر وب پرسرعت و رایگان است که توسط شرکت گوگل عرضه شده است. این مرورگر با اینکه عمر زیادی ندارد اما دارای محبوبیتی بسیار گسترده در بین کاربران می باشد. سرعت بالا، محیط زیبا، سبک بودن، پشتیبانی از افزونه ها و … از ویژگی های این مرورگر می باشد.

 

Kami بازدید : 168 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

این بار تحت سیستم عامل ویندوز ۷ که این روزها طرفداران و کاربران زیادی دارد، به مقایسه‌ی عملکرد مرورگرها می‌پردازیم. از توضیحات اضافه دوری می‌کنیم و تنها نکات مهم را یادآور می‌شویم. بررسی کاملاً تخصصی صورت می‌گیرد و مجموعه‌ای از بنچ‌مارک‌های مختلف برای بررسی جنبه‌های مختلف کارایی یک مرورگر ارائه شده و نتیجه‌ی تست‌ها در نمودارهای مختلف نشان داده می‌شود.

 

WBGP11Banner

Kami بازدید : 219 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)


شما هم همیشه برای یافتن چیزهای جدید به سراغ گوگل می روید ؟ اما با اینکه گوگل یک غول اینترنتی می باشد اما برای بسیاری از کاربران فقط جهت جست و جوی های ساده به کار می رود اما در این پست قصد دارم تا سرویسی از گوگل به شما معرفی کنم که تمامی سرویس های گوگل را می توانید در یکجا داشته باشید.نوار ابزار گوگل بله درسته گوگل به تازگی نوار ابزاری بسیار سبک و حرفه ای برای کاربران مرورگر کروم طراحی کرده که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان به تمامی سرویس های گوگل متصل شوید و گوگل را از نگاهی متفاوت تر ببینید.

http://dl.mihancyber.com/cover/7/terminal%20google%20software1.jpg

http://dl.mihancyber.com/orginal/dl.png دانلود افزونه و کروم از سرور گوگل

http://dl.mihancyber.com/orginal/dl1.png تهیه و پخش از : میهن سایبر . کام

Kami بازدید : 199 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟

Kami بازدید : 189 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

Opera 12

 

آخرین نسخه از مرورگر معروف و قدرتمند opera یکی از برترین ، سریعترین و قدرتمندترین مرورگرهای جهان که با آن می توانید به آسانی و در محیطی امن به وبگردی بپردازید. این نسخه از مرورگر قابلیت هایی همچون مسدود کردن پاپ آپ ، Tabbed Browsing ، پیشنمایش خوراک ، جستجوی سریع ، مدیریت دانلود با بیت تورنت ، زوم و تناسب صفحه و بسیاری امکانات کاربردی دیگر را دارا می باشد.

دانلود با حجم 11.8 مگابایت - لینک مستقیم

Kami بازدید : 467 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (1)

Mozilla FireFox محصولی متن باز از شرکت موزیلا مرورگری مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up و … از ویژگی های برتر این مرورگر اینترنتی می باشد.

 

 15.80 MB

Download Firefox 13.0 Final

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 3,896
  • بازدید کلی : 188,826
  • کدهای اختصاصی