loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 517 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

امروز به بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز سر خواهیم زد.

۱- AntiVir Personal

آنتی ویروس اویرا یک ورژن غیر تجاری و رایگان ارائه داده است که به خوبی می تواند از پس تمام ویروس ها و فایل های مخرب بر بیاد. دیتابیس ویروس های آنتی ویروس اویرا بالای ۱۵۰ هزار تا است و به راحتی آپدیت می شود و تمام قابلیت های یک آنتی ویروس را دارا می باشد.

1x1.trans معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز

Kami بازدید : 185 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

Bitdefender Antivirus Plus 2013

آخرین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و بسیار معروف Bitdefender که طبق رتبه بندی سایت toptenreviews بالاترین رتبه از نظر کارایی و امکانات را در میان نرم افزارهای امنیتی دیگر داراست.

از قابلیت های این نرم افزار امنیتی می توان به محافظت از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها و جاسوس افزار ها و همچنین محافظت از حساب های کاربری شما در سایت های اجتماعی اشاره کرد ...

Kami بازدید : 183 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

ClamWin Free Antivirus 0.97.5 یک آنتی ویروس رایگان مخصوص تمام سیستم عامل های شرکت مایکروسافت از قبیل ۹۸/Me/2000/XP/2003 و Vista می باشد. این آنتی ویروس که به صورت متن باز (open source code) ارائه شده است دارای سیستمی قدرتمند جهت جلو گیری از ورود و فعالیت ویروس ها تروجان ها و کرم های اینترنتی می باشد.  شما به راحتی میتوانید این آنتی ویروس را دانلود کرده و با خیالی راحت به کار در رایانه و اینترنت بپردازید.

Kami بازدید : 179 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Microsoft Security Essentials می توانید کامپیوتر خود را در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها محافظت کنید. این نرم افزار می تواند برای کامپیوترهای تجاری یا خانگی، امنیتی کامل و دائمی را فراهم کند. Microsoft Security Essentials کاملا رایگان بوده و برای نصب و استفاده ساده طراحی شده است. این نرم افزار به صورت بسیار قدرتمند و در عین حال کاملا نامحسوس در پس زمینه ویندوز فعالیت کرده تا دیگر نگران تداخل آن با نرم افزارهای دیگر نباشید.

Kami بازدید : 185 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)


ZoneAlarm Free Firewall 10.2.057.000 یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای دیوار آتش و نسخه رایگان آن یکی از بهترین نرم افزارهای کاملا Free جهت عملکرد مکمل آنتی ویروس و حفاظت کامپیوترهای شخصی میباشد  ZoneAlarm یک نرم افزار کاملا رایگان حفاظتی بوده وصرفا هم به عنوان فایروال یا دیوار آتش شناخته میگردید ولی موفقیتهای بسیار درخشان آن سبب گردید در اندک زمانی تیم توسعه نرم افزار که شاید در آن هنگام تنها به عنوان یک تیم آماتور شناخته میگردید ،با بنیان موسسه ZoneAlarm و گسترش محصولات خود به نسخه های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ، محصولات تجاری خود وارد بازار رقابت فشرده محصولات امنیتی نمایند .

Kami بازدید : 206 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

Avira AntiVir Premium 2012

 

آخرین نسخه از ویروس یاب قدرتمند Avira AntiVir Premium 2012 که توسط برنامه نویسان آلمانی توسعه و عرضه می شود و یکی از قویترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای امنیتی در بین کاربران کامپیوتر در سراسر جهان می باشد این نرم افزار با اسکن و مانیتورینگ سریع سیستم می تواند محافظ خوبی برای سیستم شما در برابر انواع ویروسها ، جاسوس افزارها و تروجان ها باشد.

Avira Antivirus Premium 2012

دانلود با حجم 92.8 مگابایت - لینک مستقیم

Kami بازدید : 187 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا شما می‌خواهید به صورت رایگان نرم‌افزاری دانلود کنید که بتوانید به‌طور کامل از سیستم خود محافظت کنید‌؟ آیا شما نرم‌افزاری می‌خواهید که بیشترین میزان امنیت را برای شما فراهم کند؟در این مقاله شما را با چند نرم‌افزار آزمایش شده و مورد اطمینان آشنا می‌کنیم.

Kami بازدید : 309 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

چند روزی است که بدافزار جدیدی به نام Flame حسابی در اینترنت غوغا به پا کرده و به صدر اخبار امنیتی در جهان رسیده است . این بدافزار توسط آزمایشگاه امنیتی معتبر و شناخته شده ی کسپرسکی شناسایی شده است . ظاهرا از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار میباشد . چون به اعتقاد کارشناسان این شرکت ، از دو بدافزار مشهور دیگر به نام های استاکس نت و دوکو نیز پیچیده تر و قدرتمندتر است .

این بدافزار از سال ۲۰۱۰ فعال بوده است و وظیفه آن جمع آوری اطلاعات سیستم آلوده و قرار دادن آن در اختیار سازندگانش میباشد . طبق اطلاعات ارائه شده توسط شرکت کسپرسکی ، منطقه هدف این بدافزار کشورهای خاورمیانه مثل ایران ، اسرائیل ، فلسطین ، سوریه ، لبنان ، عربستان سعودی و چند کشور دیگر میباشد و تا کنون نیز بیشترین تاثیر گذاری را بر روی کشور ما داشته است .


Kami بازدید : 197 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

در پی بررسی های تخصصی انجام شده طی چند ماه گذشته توسط كارشناسان مركز ماهر و در ادامه تحقیقات صورت گرفته از سال 2010 پیرامون حملات هدفمند سازمان دهی شده استاكس نت و دیوكیو، این مركز برای نخستین بار اقدام به انتشار اطلاعات آخرین نمونه از حملات این خانواده می نماید.
این حمله توسط بدافزاری كه از این پس با نام Flame(شعله آتش) معرفی خواهد شد صورت می گیرد. این نام برگرفته از محتویات رمزگشایی شده فایل های اصلی بدافزار است. این بدافزار در واقع پلتفرمی است كه قابلیت دریافت و نصب ابزارهای گوناگون جهت فعالیت های مختلف را داراست. در حال حاضر هیچ كدام از اجزای پرشمار تشكیل دهنده این بدافزار توسط بیش از 43 نرم افزار آنتی ویروس در دسترس مورد شناسایی قرار نمی گیرند. با این وجود ابزار شناسایی و پاكسازی این بدافزار در مركز ماهر تهیه شده و از امروز در اختیار سازمان ها و شركت های متقاضی قرار خواهد گرفت.


Kami بازدید : 251 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)


Comfort On-Screen Keyboard

برنامه Comfort On-Screen Keyboard Pro 5.1.4.0 ابزاري بسيار سودمند است که يک صفحه  کليد مجازي را بر روي صفحه نمايشگر نشان ميدهد که مي تواند با اشاره گرموس  يا لمس صفحه استفاده شود. اين سبک بسيار بي همتاي تايپ کردن در هنگامي که  نياز به تايپ هر گونه داده خصوصي داريد ميباشد تا برنامه هاي جاسوسي/  ويروسي key-logger نتوانند دکمه هاي صفحه کليد را براي بدست اوردن اطلاعات  تان سرقت کنند، بسیار قابل اعتماد خواهد بود. اين برنامه يک صفحه کليد  مجازي تمام کاربردي را بر روي صفحه نمايشگر نمايش ميدهد. اين صفحه کليد مي  تواند با استفاده از اشاره گرموس و يا لمس صفحه نمايش (در دستگاه هاي  Ultra-Mobile PC (UMPC), TabletPC and kiosk) کار کند. اين برنامه کاربردي  مفيد با خصوصياتي همچون : تکميل خودکار کلمه، سفارشي سازي ظاهر صفحه کليد،  پشتيباني بيش از 35 صفحه کليد گوناگون، پنجره شناور، نوار زبان تخصصي،  پشتيباني از کارکترهاي ويژه، قابليت اختصاص دادن صدا و خيلي بيشتر ترسيم  شده است.


دانلود با لينك مستقيم با حجم 3 مگابايت به همراه Patch

لینک کمکی ( Mirror )

نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )

پسورد فایل فشرده : soft98.ir

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 3,893
  • بازدید کلی : 188,823
  • کدهای اختصاصی