loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 177 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در سال ۱۹۷۰ بصورت عمومی تکنولوژی و فن آوری ای اختراع شد که همه ی جهان را دگرگون ساخت و بعد ها به عنوان شبکه ی جهان وب شناخته شد .

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از آفتاب، از آن زمان تا کنون اینترنت بوجود آمد اما با گذشت زمان و وابسته شدن بسیاری از افراد به اینترنت تمام تهدیدات محیطی نیز افزایش یافت و این تهدیدات محیط آنلاین به نگرانی بسیاری برای دولت ها تبدیل شد .

علاوه بر محیط آنلاین ، بخاطر گسترش اطلاعات فردی و سازمانی بر روی کامپیوتر ها و تمایل هکر ها برای بدست آوردن آن ها ، مبحث امنیت به یک مساله ی جدی برای هر کسی تبدیل شده است.

اما محافظان ما در این جهان تنها آنتی ویروس ها هستند که هزاران گونه از آن در دنیای وب وجود دارد .

اما روز به روز به گستردگی جواب اینکه “کدام آنتی ویروس برای من بهتر است ؟” بعضی از ما را دچار مشکل کرده است .

من در این پست قصد دارم با توجه به اطلاعات آماری ، بررسی های متعدد و تجربه شخصی در مورد این نرم افزار ها به این سوال پاسخ بدهم .

البته قبل از اینکه ما بررسی را شروع کنیم توجه داشته باشید که آنتی ویروس ها بر اساس آخرین بروزرسانی ها و آپدیت ها بررسی شده اند پس شماهم همیشه این کار را در نظر بگیرید .

Kami بازدید : 238 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
این روزها بیشتر افراد به سمت گوشی های لمسی رفته اند و به نوعی بازار تلفن همراه در سلطه این گوشی ها است. البته در بین گوشی های لمسی نیز مدل های خوب و بد وجود دارد. در اینجا به مقایسه سه گوشی برتر که در بازار موجود هستند می پردازیم.

در بین گوشی های برتر سال 2011 به سراغ سه گوشی برتر iPhone 4s، Galaxy Nexus،Motorola Razr می رویم و به این نکته می پردازیم که آیا این گوشی ها خوب هستند یا نه.


Kami بازدید : 162 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی آفیس 15 تابستان امسال به بازار عرضه خواهدشد.

به گزارش سافت‌گذر؛ برای طرفداران آفیس و کسانی که بروزرسانی این نرم افزار برایشان مهم است این خبر جالب است که پیش‌نمایش فنی آفیس 15 انجام شده است و نسخه آزمایشی آن در تابستان امسال - 2012 - به طور عمومی عرضه خواهد شد.   

پیش نمایش فنی این نرم افزار با یک گروه از مشتریان تحت توافق نامه‌ای در حال انجام است. این بدان معنی است که نمایش فنی آن در خارج از دیوارهای مایکروسافت انجام می‌شود، اما این گروه باید تمام اسرار آفیس 15 را در جای امنی نگه‌داری کنند و از انتشار آن بپرهیزند.


Kami بازدید : 198 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

R-Drive Image یک نرم افزار حرفه ای برای ساخت فایل های ایمیج از دیسک ها به عنوان نسخه پشتیبان یا تهیه نسخه های کپی شده اطلاعات می باشد. یک فایل ایمیج دیسک شامل کپی دقیق و بایت به بایت یک هارد درایو ، پارتیشن یا دیسک های Logical می باشد و با استفاده از این نرم افزار می تواند در سطوح فشرده سازی مختلف و بدون ایجاد اختلال در کارکردهای ویندوز ، ساخته شود.
این فایل های ایمیچ می توانند در مکان های مختلفی مانند حافظه های قابل حمل ، CD-R/DVD ، Iomega Zip یا دیسک های Jazz و ... ذخیره شوند. R-Drive Image ایمیج ها را روی دیسک های اصلی ، هر نوع پارتیشن یا حتی روی فضای خالی یک هارد دیسک، بازیابی می کند.


http://p30world.com/p30images/2/1390/8.11/edrive-bann.jpg

Kami بازدید : 176 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود نرم افزار CoffeeCup Sitemapper 5.5

دانلود نرم افزار ساخت سریع نقشه سایت CoffeeCup Sitemapper 5.5 Retail

CoffeeCup Sitemapper یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید به منظور ساخت نقشه سایت در سریع ترین زمان می باشد ، همانطور که می دانید نقشه سایت یکی از ارکان اصلی معرفی بهتر سایت به موتورهای جستحو می باشد و هرچه نقشه سایت بهتری داشته باشید توسط الگوریتم موتورهای جستجو بهتر شناسایی می شود که همین مسئله موجب سرازیر شدن افراد به سایت شما و در نتیجه افزایش بازدید خواهد شد ، CoffeeCup Sitemapper نرم افزاری است که به شما در این امر می تواند بسیار کمک کند ، این نرم افزار دارای ابزارهای متنوع و بسیار کاربردی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با بهره گیری از آنها سریعا یک نقشه سایت بسازید و از آن در سایت خود استفاده کنید


دانلود نرم افزار CoffeeCup Sitemapper 5.5 دانلود فایل (با لینک مستقیم)

دانلود نرم افزار CoffeeCup Sitemapper 5.5 دانلود فایل (غیر مستقیم - Mediafire)

دانلود نرم افزار CoffeeCup Sitemapper 5.5 دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

دانلود نرم افزار CoffeeCup Sitemapper 5.5 5 MB

دانلود نرم افزار CoffeeCup Sitemapper 5.5 رمز: www.p30day.com

Kami بازدید : 194 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این برنامه فوق العاده برای کاربرانیست که از ویندوز اکس پی استفاده می کنند و سیستم آنها قابلیت های لازم برای نصب ویندوز۸ را ندارد و دوست دارند که ویندوز ظاهر ویندوز خود را مانند ویندوز ۸ کنند. این برنامه دارای حجم بسیار کم است و شبیه سازی فوق العاده است. شما می توانید این نرم افزار فوق العاده را با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود نمایید.

Kami بازدید : 709 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این برنامه یک فرهنگ لغت دو طرفه فارسی به عربی و عربی به فارسی می باشد. کاربران زیادی درخواست چنین نرم افزاری را کرده بودند ولی به دلیل اینکه نسخه رایگان از چنین برنامه ای وجود نداشت کمبود چنین برنامه ای در بخش احساس می شد. محیط این برنامه و منوهای آن نیز به دو زبان فارسی و عربی قابل استفاده است. امکان کپی و Paste کردن کلمات در این برنامه وجود دارد. امکان AutoComplete یا جستجوی و نمایش آنی کلمات نیز باعث متوجه شدن غلط املایی در هنگام جستجوی کلمات می شود. این برنامه بدون نیاز به فونت فارسی یا عربی در ویندوز کار می کند. فقط باید امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. در این لغتنامه از هیچ فارسی سازی استفاده نشده لذا این لغتنامه با استاندارد فارسی Microsoft که بر روی ویندوز XP و ویندوز ۲۰۰۰ قراردارد سازگار است . بانک اطلاعات این نرم افزار از کد پیج UTF8 استفاده می کند. این لغتنامه مناسب ویندوز XP و ۲۰۰۰ می باشد. این برنامه برای محققین علوم اسلامی نیز کاربرد زیادی دارد. 

 

لینک دانلود- 4.86 مگابایت

پسورد فایل: www.azimdownload.com

Kami بازدید : 180 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
گروهی از هکرهای اسرائیلی مدعی هستند که شماری از سایت‌های ایران را در واکنش به هک شدن سایت‌های خود، هک و از دسترس خارج کرده‌اند. 

این گروه هکری که خود را تیم نیروهای دفاعی اسرائیل نامیده‌اند، اعلام کرده‌اند که این کار را در تلافی هک شدن سایت برخی از روزنامه‌ها و بیمارستان‌های اسرائیلی انجام داده‌اند.

Kami بازدید : 185 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مایکروسافت امروز جزئیات دقیقی از فروشگاه نرم افزار های ویندوز 8 خود ارائه داد. این فروشگاه که در ماه دسامبر شروع به کار کرده است به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می دهد تا محصولات خود را از 1.49 دلار تا حداکثر 999 دلار به فروش برسانند. همچنین برنامه های رایگان و دموی برنامه ها نیز در این سایت قابل دسترس است. 

نرم افزار های ارائه شده در دسته بندی های متنوع ارائه شده اند و این دست کاربران را برای انتخاب باز می گذارد. 
به نظر می رسید که هیچ محدودیتی برای این نرم افزارها از طرف مایکروسافت اعمال نشود اما این شرکت اعلام کرده که هر نرم افزار حداکثر بر روی 5 کامپیوتر شخصی قابل نصب است و برای نصب بر روی کامپیوتر ششم باید از روی یکی از کامپیوتر ها پاک شود. نصب نرم افزارهای ویندوز 8 بسیار ساده و با کمترین جزئیات طراحی شده است.
Kami بازدید : 223 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود نرم افزار EASEUS Todo Backup Advanced Server v4.0

دانلود نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری EASEUS Todo Backup Advanced Server v4.0 Retail

EASEUS Todo Backup Advanced Server نام نرم افزار قدرتمند و بسیار مفید در زمینه ی پشتیبان گیری از فایل های تحت ویندوز می باشد ، این نرم افزار برای تهیه نسخه پشتیبان ویندوز سرور و بازیابی کامپیوتر از مشکلات فیزیکی و مجازی محیط ویندوز سرور می باشد.تهیه نخسه پشتیبان و بازیابی توسط این نرم افزار دارای ویژگی هایی ماند سرعت بالا ، پشتیبانی از فایل ها ، بازیابی مشکلات ، جا به جایی نسخه پشتیبان پایگاه داده های سرور SQL و بازیابی آن ، زمان بندی تهیه نسخه پشتیبان به صورت حرفه ای و در نهایت بازیابی فراگیر و جامع آن می باشد

 


دانلود نرم افزار EASEUS Todo Backup Advanced Server v4.0 دانلود فایل (با لینک مستقیم)

دانلود نرم افزار EASEUS Todo Backup Advanced Server v4.0 دانلود فایل (غیر مستقیم - Rapidshare)

دانلود نرم افزار EASEUS Todo Backup Advanced Server v4.0 دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

دانلود نرم افزار EASEUS Todo Backup Advanced Server v4.0 230 MB

دانلود نرم افزار EASEUS Todo Backup Advanced Server v4.0 رمز: www.p30day.com


Kami بازدید : 169 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این روزها که همه جا سخن از اینترنت ملی و راه اندازی آن طی روزهای آتی است، آنها که در حوزه آی تی دستی بر آتش دارند ناخود آگاه به یاد پروژه عظیم سیستم عامل ملی می افتند و می پرسند بالاخره تکلیف سیستم عامل ملی چه شد؟






تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 3,985
  • بازدید کلی : 188,915
  • کدهای اختصاصی