loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 188 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


با استفاده از نرم افزار Active BootDisk Suite می توانید کامپیوتر خود را از طریق USB، سی دی یا دی وی دی به صورت مستقیم راه اندازی کنید. Active BootDisk Suite نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای در این زمینه می باشد که به شما امکان اجرای مستقیم سیستم عامل از دیسک های CD ، DVD و فلش USB را می دهد. این نرم افزار به هیچ وجه سیستم عامل نصب شده روی سیستم شما را تغییر نداده و به آن صدمه ای وارد نمی کند. ابزار فراوانی برای راه اندازی یک کامپیوتر و تعمیر Startup ، تنظیمات کامپیوتر و رفع مشکلات مدیریت سیستم در Active BootDisk Suite وجود دارد.

نسخه جدید Active BootDisk Suite بر اساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز 7 ساخته شده است که شامل ابزار مدیریت پارتیشن ها ، بازنشانی رمز عبور ، حذف کامل اطلاعات و غیره می باشد. همچنین در نسخه جدید نرم افزارهایی چون File Recovery جهت بازیابی اطلاعات، Partition Recovery جهت بازیابی کل پارتیشن های هارد و اضافه کردن مجموعه ای متشکل از 152 درایور برای یواس بی3، حافظه های انبوه و پشتیبانی از شبکه در نظر گرفته شده است.

Kami بازدید : 280 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار همه کاره برای باز کردن اکثر فرمت ها !

این نرم افزار می تواند بسیاری از فرمت های فایل از جمله فایل های تصویری، فایل های ویندوز سیستم، فایل های آفیس مایکروسافت، اسناد، فایل های رسانه ای، فایل های بایگانی، فایل کد، و غیره را باز کند .


Open Freely Portable


17.1 MB

Download



Kami بازدید : 765 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

فارسی نویس نسل جوان، یکی از ابزارهای رایگان فارسی نویسی در نرم افزار های مختلف (فتوشاپ، فتوایمپکت، ویدئو استدیو و…) است که توسط گروه نرم افزاری نسل جوان تولید و عرضه شده است.

Kami بازدید : 173 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

AutoPlay Media Studio 8

از نرم افزار حرفه ای AutoPlay Media Studio می توانید برای ساخت انواع برنامه های اتوران و مالتی مدیا استفاده کنید به کمک این برنامه بدون دانش برنامه نویسی و فقط با کشیدن و رها کردن عناصر در محیطی ساده برای نرم افزارها و سی دی های خود برنامه AutoPlay بسازید این نرم افزار دارای طرح های از پیش آماده شده ای نیز می باشد که می تواند کمک زیادی برای صرفه جویی در وقت شما باشد.


این برنامه را می توانید بر روی همه نسخه های ویندوز نصب و اجرا کنید.

 

دانلود با حجم 58.7 مگابایت - لینک مستقیم

Kami بازدید : 184 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار راهنمائی و رانندگی همراه با آزمون رایانه ای نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه ب یک با استفاده از این برنامه می توانید با نمونه سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی آشنا شوید.

Kami بازدید : 180 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاک سازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان تولید شده است.

 

Parsi_Ra_Paas_Bedarim

Kami بازدید : 219 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)


شما هم همیشه برای یافتن چیزهای جدید به سراغ گوگل می روید ؟ اما با اینکه گوگل یک غول اینترنتی می باشد اما برای بسیاری از کاربران فقط جهت جست و جوی های ساده به کار می رود اما در این پست قصد دارم تا سرویسی از گوگل به شما معرفی کنم که تمامی سرویس های گوگل را می توانید در یکجا داشته باشید.نوار ابزار گوگل بله درسته گوگل به تازگی نوار ابزاری بسیار سبک و حرفه ای برای کاربران مرورگر کروم طراحی کرده که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان به تمامی سرویس های گوگل متصل شوید و گوگل را از نگاهی متفاوت تر ببینید.

http://dl.mihancyber.com/cover/7/terminal%20google%20software1.jpg

http://dl.mihancyber.com/orginal/dl.png دانلود افزونه و کروم از سرور گوگل

http://dl.mihancyber.com/orginal/dl1.png تهیه و پخش از : میهن سایبر . کام

Kami بازدید : 220 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

RAR Password Unlocker 4.2

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که فایلهای فشرده با فرمت rar را از اینترنت دریافت کرده اید و این فایلها دارای پسورد بودند و شما پسورد را برای بازکردن این فایلها نداشتید !

Kami بازدید : 179 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

با نصب نرم‌افزار رایگان Cute PDF Writer،یک پرینتر مجازی به لیست پرینترهای نصب شده در سیستم اضافه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید فرمت های مختلف را از طریق پرینت گرفتن از فایل مورد نظر (که می تواند عکس، متن و … باشد) و انتخاب CutePDF Writer از لیست پرینترها به فرمت پی دی اف (PDF) تبدیل نمایید. از Cuter Writer می‌توانید برای تبدیل فایل‌های آفیس به فرمت PDF استفاده نمود.

Kami بازدید : 175 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

در این نوشته نرم افزار فوق العاده با ارزش و معنوی را به نام ذکر آماده نموده ایم. برنامه ذکر ۳۰ جزء قرآنکریم را همراه با ترجمه دقیق انگلیسی درخود گنجایده و امکانات فراوانی مانند: جستجوی پیشرفته در بین سوره ها و آیات، پرش به سوره های و آیات مشخص شده، قابلیت ذخیره نشانی یا Bookmark و … نیز در خود گنجانیده است. از این امکانات گذشته این نرم افزار امکانات برجسته دیگری مانند تلاوت آنلاین با لحن زیبای ۸ قاری برگزیده از جمله عبدالباسط و … فراهم نموده است. به راحتی می توانید یک قاری مشخص نموده تا سوره و آیه را مشخص شده شما را خط به خط تلاوت نماید.

Kami بازدید : 186 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)


Remote Desktop Manager نرم افزاری کامل برای مدیریت از راه دور تمامی اتصالات و دستگاه های مجازی است. اضافه کردن، ویرایش، حذف، به اشتراک گذاری، مدیریت و جستجوی از راه دور اتصالات با سرعت زیاد توسط این نرم افزار ممکن می باشد. 

Kami بازدید : 191 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

SteelSoft TV با این نرم افزار می توانید شبکه های تلویزیونی آنلاین را در کامپیوتر خود مشاهده کنید . این قابلیت را به شما میدهد تا شبکه های یافت شده را در دسته بندی های مختلف قرار بدهید تا به صورت منظم تری به آن ها دسترسی داشته باشید به عنوان مثال، شما می توانید ایستگاه های تلویزیونی را از مقوله های مانند کسب و کار، جامعه، فرهنگ، آموزش، سرگرمی، انجیل، دولت، شیوه زندگی، فیلم، اخبار، علم، ورزش، آب و هوا و غیره را دسته بندی های مربوطه مشاهده کنید . 

Kami بازدید : 182 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای بخش های مختلفی از جمله داستان کوتاه شامل ۱۱۱ نمونه داستان کوتاه، تاریخ ادبیات شامل ۳۰ شاعر معاصر به همراه آثار آنها، طنز کده و … می باشد.


Kami بازدید : 199 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

PidginIM 2.10.4 یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. pidgin همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید. 

Kami بازدید : 706 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (1)


Hirens' Boot DVD 15.1 Restored Edition 2.0 مطمئنا همه می دانند که سی دی بو تیبل چیست؟ با چه هدفی ساخته و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟ حتما سی دی های ویندوز را دیده ایم که به صورت اتوران و بوتیبل اجرا می شوند؟ زمانی که سیستم ریست می شود این سی دی ها حکم راه انداز سیستم را دارند و سیستم رایانه ای تشخیص می دهد که  باید اطلاعات را از روی این لوح بارگذاری نماید. این لوح های راه اندازی یاهمان بوتیبل گاهی اهمیتی فوق العاده پیدا می کنند ، زمانی که برای سیستم مشکلی پیش آمده و ویندوز قابل راه اندازی و بارگذاری نیست. در این زمان است که این سی دی های بوتیبل اهمیت زیادی پیدا می کنند. قصد ما از مقدمه بالا معرفی ابزاری بود که گاهی واقعا می تواند حکم مرگ و زندگی داشته باشد. این ابزار که تنها یک سی دی بوتیبل ساده است. با این تفاوت که ابزارهایی که در این لوح قرار گرفته می تواند بسیار لازم و کارآمد باشد. این لوح فشرده که Hiren's Boot DVD نام دارد ابزارهای زیادی را در خود جای داده است و کمک می کند تا در محیط ساده سیستم عامل DOS که حتی نشانگر ماوس هم در آن فعال نیست کارهایی اعجاب آوری را انجام داد. نرم افزارهایی که در این سی دی وجود دارند شامل آنتی ویروس ها، ابزار بازگردانی اطلاعات، تعمیر هارد و ... هستند.

Kami بازدید : 184 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)



LibreOffice 3.5.4 Final اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید LibreOffice گزینه ی خوبی می باشد.افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.

این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.


Kami بازدید : 236 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)


دانلود فارسی ساز ویندوز 7 شرکت مایکروسافت

این فارسی ساز توسط خود شرکت مایکروسافت ساخته شده است که می توانید در ادامه مطلب از سایت مایکروسافت دانلود نمایید.

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. بعنوان مثال، اگر یک نسخه اسپانیایی Windows 7 را خریداری کرده اید و LIP کاتالان را نصب کرده اید، ممکن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد.  LIPهای Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.
یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از این فارسی ساز ، استفاده از راهنما (Help) ویندوز به زبان فارسی است که از طریق آن میتوانید نکات بسیار کاربردی را در مورد ویندوز و ترفندها و پیکربندی شبکه و صدها مورد دیگر را بیاموزید .

 

Kami بازدید : 611 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (1)


نسخه آزمایشی نرم افزار امگا به صورت رایگان 
نرم افزار امگا، یک نرم افزار جامع کامل و کاربردی است که طی سال ها مراحل رشد خود را در مراکز متعدد خدمات طی نموده نیازهای سیستم را شناخته و هر روز مطابق استاندارد های علمی جهان چه از لحاظ تکنیکی و مهندسی نرم افزار و چه از نظر مهندسی سیستم خدمات به روز گشته.
شاید بتوان این  نرم افزار را تحولی در سیستم خدماتی کشور دانست، که استاندارد های گردش و اتوماسیون کار را در مراکز خدماتی به نحوی شایسته طراحی و پیاده سازی می نماید.
شما میتوانید از امکانات این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید .
 
















تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 3,907
  • بازدید کلی : 188,837
  • کدهای اختصاصی