loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 203 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در اوایل ماه جاری – فوریه – شایعاتی از تغییر لوگوی ویندوز منتشر شده بود. با این حال مایکروسافت آن را تایید نمی‌کرد و حتی انکار می‌کرد به طوریکه عده‌ای از کارشناسان آن را جعلی و ساختگی می‌پنداشتند.

امروز، مایکروسافت با تایید این گزارش در روزهای گذشته، نشان داد که در واقع به طراحی مجدد لوگو برای ویندوز 8 اقدام کرده است.

در مطلبی که امروز در سایت رسمی ویندوز منتشر شد، "سام مورو"، مدیر اصلی تجربه کاربری ویندوز، اعلام کرد: شرکت مایکروسافت، اهداف متعددی از ساخت و تغییر لوگو (ایجاد لوگوی ویندوز 8) در ذهنش می‌پروراند.

یکی از آنها استفاده از فونتی شبیه " International Typographic Style " بود که زیر نظر طراحی "  Metro " قرار داشت.

Kami بازدید : 215 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های استفاده از سیستم‌های عامل‌ ۶۴ بیتی، امکان دسترسی به حافظه‌های موقت (RAM) بیش از ۴ گیگابایت است و مهم‌ترین  سیستم‌های عامل‌ ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی دسترسی به حافظه، مدیریت حافظه و ویژگی‌های امنیتی است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، لیلا دهقان – کارشناس فناوری اطلاعات – با بیان این مطلب، اظهار کرد: در معماری رایانه ۳۲ بیتی، آدرس‌های حافظه یا دیگر واحدهای داده حداکثر می‌توانند ۳۲ بیت در خود داشته باشند؛ هم‌چنین ساختار پردازنده (CPU) و واحدهای محاسبه (ALU) با ۳۲ بیت نیز حداکثر ظرفیت ۳۲ بیت را دارند.

Kami بازدید : 163 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مایکروسافت به گوگل، برچسب یک سایت مخرُب را زد!

به گزارش سافت‌گذر ؛ گوگل که یکی از بزگ‌ترین سایت‌های اینترنتی در جهان شناخته می‌شود، از سوی محصولات نرم افزاری – امنیتی مایکروسافت، به عنوان یک سایت آلوده به تروجان و مخرب شناخته شد.

دو محصول مایکروسافت، یعنی " Microsoft Forefront " و " Microsoft Security Essentials " در آپدیت جدید خود "google.com" را به عنوان یک سایت آلوده با کیت Blackhole" " معرفی کردند.

هر چند که اعلام شده است که احتمالا این بروزرسانی نادرست بوده است؛ اما مانع از دسترسی کاربرانی که از این نرم‌افزارهای امنیتی مایکروسافت استفاده می‌کنند به  " "google.com شده است.

 با این حال در به روز رسانی بعدی که برای هر دو برنامه فرستاده شد، گوگل دیگر به عنوان سایت‌ مخرب شناخته نشد.

این اتفاق در ساعت 20:11 به وقت لندن، 14 فوریه سال 2012، بوجود آمد و در به روز رسانی 1.119.1986.0 یا بالاتر گوگل دیگر در لیست سایت‌های تروجان قرار نداشت.

Kami بازدید : 197 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برنامه مخفی سازی فایلها

برنامه مخفی سازی فایلها و فولدرها WinMend Folder Hidden 1.4.5.3

WinMend Folder Hidden یک برنامه بسیار قدرتمند و مفید در زمینه مخفی کردن فایلها و فولدرها می باشد. شما با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید تمامی فایلها و فولدرهایی را که مایل هستید را بگونه ای از دید کاربران مخفی کنید که به هیچ وجه نتوانند به اطلاعات آنها دسترسی پیدا کنند. این برنامه قدرتمتد برای مخفی سازی فایلها و فولدرها از شما یک رمز عبور می خواهد و زمانی که شما یک رمز عبور در برنامه تعریف کردید می تواند فایلها و فولدرهای مورد نظر را مخفی کنید و زمانی به این اطلاعات می توانید دسترسی داشته باشید که باز هم رمز صحیح را در برنامه وارد کنید و اطلاعاتی را که قبلا مخفی کرده اید را Unhidden کنید. البته این برنامه در کنار مخفی کردن اطلاعات موجود در هارد دیسک قادر است تا فایلها و فولدرهای موجود در دستگاه های قابل حمل مانند فلش مموری ها و هاردهای اکسترنال را نیز مخفی کند و زمانی که این دستگاه ها را به کامپیوترهای دیگر متصل کردید خواهید دید که اطلاعات قابل نمایش نیستند مگر اینکه اطلاعات با کمک همین برنامه و رمز عبور دوباره به حالت اولیه بازگردند. همچنین این برنامه قادر است تا فایلهای حجیم و بالاتر از 10 گیگابایت را نیز با سرعت بسیار بالا مخفی کند بدون آنکه آسیبی به فایلها برسد.


برنامه مخفی سازی فایلها دانلود فایل (با لینک مستقیم)

برنامه مخفی سازی فایلها دانلود فایل (غیر مستقیم - Mediafire)

برنامه مخفی سازی فایلها دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

برنامه مخفی سازی فایلها 2.85 MB

برنامه مخفی سازی فایلها رمز: www.p30day.com

Kami بازدید : 198 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برنامه نمایش قطعات

برنامه نمایش اطلاعات قطعات سخت افزاری Hardware Freak 2.0.0

Hardware Freak یک برنامه بسیار کاربردی و مفید در زمینه نمایش اطلاعات سخت افزاری سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه به آسانی و بدون داشتن اطلاعات در مورد سخت افزارهای جانبی می توانید اطلاعات بسیار دقیق و مهم از سخت افزارهایی که بر روی سیستم شما نصب شده اند بدست آورید. این برنامه می تواند از تمامی قطعات سیستم مانند سی پی یو , اطلاعات مربوط به پردازنده , سرعت پردازنده , فضای اشغال شده سی پی یو , اطلاعات مربوط به Bios سیستم , اطلاعات دقیق از مادربورد , اطلاعات مربوط به کارت گرافیک , کارت صدا , نوع و اندازه هارد دیسک داخلی , اطلاهات مربوط به هاردهای اکسترنال , قطعات سخت افزاری که بصورت جدا به سیستم متصل هستند مانند موس و کیبورد , اطلاعات مربوط به کارت شبکه , پرینترها و اسکنرها و حتی تمامی اطلاعات مهم در مورد USB را در اختیار شما می گذارد.


برنامه نمایش قطعات دانلود فایل (با لینک مستقیم)

برنامه نمایش قطعات دانلود فایل (غیر مستقیم - Mediafire)

برنامه نمایش قطعات دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

برنامه نمایش قطعات 1.20 MB

برنامه نمایش قطعات رمز: www.p30day.com

Kami بازدید : 174 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Talisman Desktop می تواند دسکتاپ استاندارد ویندوز شما را با یک رابط کاربری جدید و بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی ، جایگزین کند. Talisman Desktop می تواند ظاهر کامپیوتر شما را عوض کند و یکی از بهترین جایگزین های دسکتاپ برای ویندوزهای 9x/ME/ NT/2000/XP/2003/Vista و 7 می باشد. شما می توانید با استفاده از آن ، یک رابط گرافیکی را بر اساس سلیقه خودتان خلق کنید . هدف اولیه Talisman Desktop اجرای نرم افزارها در یک رابط گرافیکی جدید می باشد.
اما امکانات این نرم افزار به همینجا ختم نمی شود. شما می توانید خلاقیت خود را بکار بگیرید و از امکانات نرم افزار استفاده کنید. می توانید دکمه های مخفی بسازید تا عکس ها و مکان هایی را باز کنند که فقط شما از وجود آنها خبر دارید. گالری های زیبای عکس از دیگر امکانات Talisman Desktop می باشد.


Kami بازدید : 196 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


R-Studio نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات می باشد که از تکنولوژی های جدید و منحصر به فردی برای بازیابی اطلاعات استفاده می کند. به جرات می توان گفت R-Studio یکی از برترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد که از سیستم های FAT12/16/32/exFAT, NTFS, NTFS5 در ویندوز و HFS+/HFS در Macintosh و Ext2/Ext3/Ext4 FS در لینوکس پشتیبانی می کند. این نرم افزار می تواند اطلاعات را از روی دیسک های محلی و دیسک ها تحت شبکه که فرمت شده اند، صدمه دیده اند یا حذف شده اند ، بازیابی کند. پارامترهای منعطف نرم افزار به شما قابلیت کنترل کامل روی روند بازیابی اطلاعات را می دهد. این نرم افزار توسط متخصصان بازیابی اطلاعات ، مهندسان کامپیوتر، متخصصان IT و کاربران حرفه ای کامپیوتر طراحی شده است.

Kami بازدید : 176 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

iLauncher

با نرم افزار iLauncher 2.1.3 ضمن تغییر هوم اسکرین تلفنتان می توانید از افکتهای سیستم iOS در گجت آندرویدی خود بهره ببرید.
تمامی امکانات اینترفیس آیفون در این نرم افزار گنجانده شده.شما به آسانی می توانید بین صفحات گردش کرده،آیکن ها را با نگه داشتن انگشت به حالت ویرایش در آورده،آنها را جابه جا کنید.به آسانی به جستجوی فولدر یا نرم افزاری خاص بپردازید و…
ضمنا امکان استفاده از این نرم افزار در تبلت هم وجود دارد.









Kami بازدید : 153 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
FlashGet

Flashget 3.7.0.1195 نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیاری وجود دارند و هر کدامشان با یک ویژگی خاص شناخته می‌شوند؛ یکی بیش‌ترین سرعت دانلود را ارائه می‌کند، یکی توانایی بالایی در پخش ویدئوی آنلاین دارد یا دیگری برای دانلود از FTPها بهترین گزینه است. برنامه‌ی FlashGet از نوع سوم است؛ این برنامه را می‌توان بهترین نرم‌افزار برای دانلود از FTPها دانست. بسیاری از سایت‌ها هستند که برای دانلود فایلی از آن‌ها تنها  FlashGetبه کمک شما می‌آید و از دست برنامه‌های مدیریت دانلود دیگر کاری ساخته نیست! این برنامه برای دانلود فایل‌های با حجم بسیار بالا نیز بهترین گزینه است. FlashGet به‌خوبی با اکثر مرورگرها هماهنگ می‌شود و امکان دانلود هر لینک پسوندداری را می‌دهد.

Kami بازدید : 181 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر نیویورک تایمز در بخش اقتصادی اش مقایسه جالبی انجام داده است: ارزش اپل هم اکنون از مجموع مایکروسافت و گوگل روی هم بیش تر است. اما این فقط یکی از مقایسه ها است. بهتر است بقیه مقایسه های نیویورک تایمز را هم ببینید:

- با ارزش ۴۶۰ میلیارد دلار، اپل هم اکنون از مجموع گوگل، Goldman Sachs، جنرال موتور، فورد، استار باکس و هواپیما سازی بویینگ روی هم ارزش بیشتری دارد.

- اپل در حال حاضر تقریبا دو برابر مایکروسافت (که حدود ۲۵۸ میلیارد دلار ارزش دارد) می ارزد و آن را با گوگل ۱۹۸ میلیاردی هم مقایسه کنید.

- این شرکت همچنین تقریبا دو برابر جنرال الکتریک ۲۰۲ میلیاردی و IBM که ۲۲۴ میلیارد است و وال-مارت که ۲۱۲ میلیارد است ارزش دارد.

البته باید ببینیم این شرکت در سال های آینده چگونه عمل می کند. چرا که مایکروسافت و گوگل با سرعت زیادی در حال نزدیک شدن هستند. گوگل با اندروید و مایکروسافت با ویندوز 8 و ویندوز فون برنامه های زیادی برای تصاحب بازار دارند.

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 840
  • بازدید سال : 4,573
  • بازدید کلی : 189,503
  • کدهای اختصاصی