loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 225 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

deskDOC DWG to PDF

deskDOC DWG to PDF Professional 4.7.8 یک نرم افزار حرفه ای است که برای تبدیل فرمت های DWG,DXF,DWF به فرمت معروف PDF طراحی شده است . این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند است . فایل خروجی این نرم افزار بسیار با کیفیت و قابل جستجو است . با این نرم افزار می توانید نقشه های با فرمت های DWG,DXF,DWF را به فرمت معروف PDF تبدیل کنید و آن را با حجمی کمتر گرافیکی بهتر در اینترنت یا هرجایی که دوست دارید پخش کنید و گسترش دهید . این نرم افزار از همه ورژن های مختلف فرمت های DWG,DXF,DWF پشتیبانی می کند و هیچ فرقی ندارد این فرمت ها برای چه ورژنی از نرم افزار مورد نظر شما باشد . در ضمن شما توانایی تبدیل چند فایل را در یک زمان را دارید .

Kami بازدید : 199 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Blender نرم افزاری رایگان، متن باز، کم حجم و بسیار قدرتمند در زمینه طراحی انیمیشن های ۳ بعدی می باشد. این نرم افزار می تواند جایگزین شایسته ای برای نرم افزارهای تجاری مانند Maya و ۳D Max باشد.

 

Blender

 

Blender is an integrated application that enables the creation of a broad range of 2D and 3D content. Blender provides a broad spectrum of modeling, texturing, lighting, animation and video post-processing functionality in one package. Through it’s open architecture, Blender provides cross-platform interoperability, extensibility, an incredibly small footprint, and a tightly integrated workflow. Blender is one of the most popular Open Source 3D graphics application in the world


دانلود – Download

حجم فایل: ۲۷ مگابایت
سایت سازنده: www.blender.org

Kami بازدید : 184 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Auto name مفهومی است برای، یک شارژر موبایل منحصر به فرد است! شارژ مستقیم تلفن همراه با اتصال پلاگین آن بدون  هیچ کابل و رابط اضافی! و جالب اینکه شما می توانید ماژول شارژ را از تلفن همراه خود جدا کنید و در مواقع لازم به آن متصل کنید. یک راه ایده آل برای آزادی تلفن همراه در حین شارژ از سایر لوازم اضافی است. برای سفر و شرایط بدین سان نیز بسیار کاربردی به نظر می رسد، در ادامه تصاویر و نحوه عملکرد را در یکی از مدل های تلفن همراه HTC مشاهده  خواهید نمود:

طراح: Francois Rybarczyk

Kami بازدید : 182 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امروز خبری مبنی بر انتشار پرونده استیو جابز در "افبی‌آی" در فضای مجازی منتشر شد!، اما آیا براستی موسس محبوب اپل در اف‌بی‌آی پرونده داشته یا مورد بازجویی قرار گرفته است؟! علت آن چه بوده است؟

به گزارش سافت‌گذر؛ قسمتی از پرونده استیو جابز درFBI  منتشر شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

در سال 1991، در زمان رئیس‌جمهوری وقت، جورج دبلیو بوش؛ "استیو جابز"، بنیان‌گذار اپل برای عضویت در شورای صادرات در نظر گرفته شد. به این ترتیب، اداره تحقیقات فدرال با باز کردن یک فایل برای استیو جابز، وی را نیز در جمع کسانی که در اف‌بی‌آی پرونده دارند، کرد.

امروز، اف‌بی‌آی با انتشار فایل جابز بر روی وب سایت خود آن را در دسترس عموم مردم قرار داد .

در صفحه 191 این پرونده حجیم، تعداد زیادی از مشاهدات جالب درباره استیو جابز آمده است. موسس محبوب و خالق محصولات زیبای اپل که در اکتبر گذشته درگذشت. 

Kami بازدید : 220 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در دو روز اخیر، دسترسی به پست الکترونیک «یاهو » و «جی میل » برای کاربران در بسیاری از نقاط کشور مقدور نبوده است. مسئولان مربوطه هم تاکنون توضیحی در این زمینه ارائه نداده‌اند .

در پی عدم امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌هایی که از ارتباط امن HTTPS استفاده می‌کنند، طی ساعات اخیر امکان اتصال به برخی سرویس‌های گوگل و یاهو در اکثر نقاط کشور مسیر نیست.

اگرچه این اختلال در پروتکل امن HTTPS عدم دسترسی به پست الکترونیک یاهو و جی‌میل را به همراه داشته؛ ولی همچنان امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها که از این پروتکل استفاده می‌کنند، میسر است.

گفتنی است HTTPS همان HTTP است که از یک SSL استفاده می‌کند. SSL پروتکل رمز گذاری است که در وب سروری که از HTTPS استفاده می‌کند به کار گرفته می‌شود. یکی از دلایل مهم استفاده از HTTPS انجام خرید آن لاین و مبادله‌ی اطلاعات خصوصی از طریق اینترنت است.

تا کنون خبر موثقی در باره دلیل یا دلایل بروز این  اختلال گزارش نشده است؛ اما لازم است مسئولان مربوطه در این زمینه به مردمی که برخی از امورات خود را از طریق ایمیل انجام می‌دهند، اطلاع رسانی کرده و تاریخ دقیق یا حتی احتمالی رفع مشکل را اعلام کنند. تا برنامه‌ریزی مردم بیش از این دچار اختلال نگردد.

Kami بازدید : 203 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
DAZ Studio
DAZ Studio Pro 4.0.3.47 نرم افزاری قدرتمند برای طراحی اشکال سه بعدی و ساخت انیمیشن های سه بعدی می باشد که این امکان را به شما می دهد تا  تصاویر دیجیتال مبهوت کننده ای را خلق نمایید . این نرم افزار ، ابزاری منحصر بفرد برای طراحی هنری دیجیتالی و انیمیشن، با استفاده از شخصیت های مجازی، حیوانات، وسایل نقلیه، لوازم ، محیطهای مختلف و غیره می باشد. تنها کافی است بسادگی شی و تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب نموده و لوازم را مرتب نموده ، نور را تنظیم کنید، و شروع به خلق کارهای هنری زیبا نمایید . با استفاده از این نرم افزار می توانید چیزهایی رابدست آورید که هرگز تا بحال تجریه آنها را نداشته اید . با ارتقاء نرم افزار به حالت پیشرفته وارد مرحله ای جدید از هنر دیجیتال و انیمیشن شوید . این بسته شامل قابلیتهای قدرتمند برای هنرهای سه بعدی می باشد که این نسخه جدید ازنرم افزار ابزارهای کارآمدتر و قابلیتهای خروجی گسترده و نیز سازگاری بیشتربا نرم افزارهای پیچیده تر در این زمینه را ارائه می نماید .
Kami بازدید : 150 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Nitro PDF Reader نرم افزاری رایگان و حرفه ای برای کار با فایل های PDF در محیط ویندوز می باشد. اکثر برنامه های کاربردی رایگان برای خواندن فایل های PDF هستند و یا مبدل فایل های پی دی اف بوده که اجازه می دهند تا اسناد با فرمت های مختلف را به پی دی اف تبدیل کنیم. Nitro PDF Reader همه وظایف یک پی دی اف خوان و حتی بیشتر را انجام میدهد. معمولا یک PDF خوان دارای ویژگی هایی از جمله حالت های مختلف مشاهده فایل مثل نمایش تمام صفحه ، نمایش یک صفحه در نمایشگر ، حالت شبکه و زوم قابل تنظیم بر روی متن ، چرخش و غیره می باشد.

 

Nitro PDF Reader

 


Kami بازدید : 300 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برنامه Extract Any Mail 11.23

دانلود برنامه چک کردن ایمیل بر روی کامپیوتر Extract Any Mail 11.23

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که در اکثر سایت های سرویس دهنده ی ایمیل حساب دارید و روزانه ایمیل های زیادی را دریافت می کنید و برای چک کردن هر ایمیل مجیور هستید وارد سایت های مورد نظر شوید و تا بارگذاری کامل سایت صبر کنید ما یک برنامه ی جدید و کاملا حرفه ای برای شما آماده کرده ایم که شما در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک می توانید ایمیل خود را چک کنید . این برنامه یاهو , جی میل , هات میل و اکثر سایت های سرویس رایگان میل را پشتیبانی می کند . کافه شما برنامه را اجرا کنید و به تمامی پوشه ها مثل صندوق ارسال و دریافت , هرزنامه و ... دسترسی داشته باشید .


برنامه Extract Any Mail 11.23 دانلود با (لینک مستقیم) - Fileserve - Rapidshare

برنامه Extract Any Mail 11.23 4 MB

 

برنامه Extract Any Mail 11.23 رمز: www.p30day.com

Kami بازدید : 208 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

kaspersky

راهنمای جستجو: کرک جدید کسپراسکای – کلید جدید کسپراسکای – اختصاصی مستردانلود – جدیدترین کلید کسپرسکی – استفاده دائمی از کسپرسکی – trial reseter- ریست کردن مدت آزمایشی – دانلود Kaspersky Trial Resetter 2012

Kaspersky Trial Resetter 2012 نرم افزار قدرتمندی است که شما میتوانید به طور دائم از آنتی ویروس کسپرسکی خود استفاده کنید. به این صورت که وقتی مدت آزمایشی (۳۰ روزه) تمام شد ، شما میتوانید با فعال کردن این نرم افزار دوباره از آن استفاده کنید و برای ۳۰ روز دیگر فعال کنید.

استفاده از این نرم افزار شما را از هرگونه کلید بی نیاز می کند و  برای همیشه از شر بلک لیست راحت شوید.

هم اکنون این نرم افزار کاربردی را به همراه فایل های راهنمای قدم به قدم (هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی) با حجم کم دریافت نمایید.

| دانلود|

| حجم فایل : ۳٫۶۸  مگابایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

Kami بازدید : 185 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

          

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

فلش درایوها امروزه بی شک محبوب‌ترین وسیله برای انتقال ،ذخیره سازی و بایگانی اطلاعات می‌باشد و در طرح و رنگ و سایز های گوناگون از طرف کمپانی‌های فعال در این حوزه ساخته و عرضه می‌شود. کمپانی Victorinox در طرحی جدید و تلفیقی هنرمندانه پیوندی زیبا و ناگسستنی بین این فلش مموری ها با چاقوهای همه کاره سوییسی ایجاد کرد و در نمایشگاه  CES سال ۲۰۱۲ چاقوی سوییسی با امکان ذخیره سازی اطلاعات تا میزان یک ترابایت را عرضه داشت.این چاقوی سوییسی خاص! ارتباط خود با کامپیوتر را از USB نسخه ۲ و eSATA می‌گیرد و در دو رنگ قرمز و مشکی ارایه خواهد شد و البته قیمت آن برای از ما بهتران خواهد بود.


منبع : kamyab98

Kami بازدید : 191 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مایکروسافت از راه‌اندازی مرورگری مخصوص کودکان خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت از همراهی این شرکت با "انجمن حمایت آنلاین و ضد سوء استفاده  از کودکان" (CEOP ) خبر داد. در این راستا این شرکت مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 را در نسخه‌ای جداگانه، مخصوص کودکان عرضه خواهد کرد. 


Kami بازدید : 163 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://citna.ir/sites/default/files/income-from-home1.jpgتجارت اصلی شرکت مایکروسافت نرم افزار و تجارت اصلی شرکت اپل سخت افزار است، اما اگر بر این باورید که تجارت اصلی شرکت گوگل "جستجو" است، کمی دقیق‌تر فکر کنید.

 
شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و اپل از جمله برترین شرکت‌های مدرن در زمینه‌ی رایانش شخصی به شمار می‌روند و هر یک به صورت تخصصی در زمینه‌های متفاوتی فعالیت داشته و درآمد هنگفتی کسب می‌کنند.
 
شرکت‌های مایکروسافت و اپل به ترتیب تمرکز اصلی خود را روی نرم افزار و سخت افزار قرار داد‌ه‌اند، اما در حالی‌که بسیاری از افراد تمرکز و هسته‌ی مرکزی تجارت شرکت گوگل را "جستجو" می‌دانند، نمودارهای منتشر شده در وب سایت ZDnet موضوعی دیگر را به عنوان تجارت اصلی این شرکت معرفی می‌کند.

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 575
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 650
  • بازدید ماه : 1,027
  • بازدید سال : 4,760
  • بازدید کلی : 189,690
  • کدهای اختصاصی