loading...
Web
آخرین ارسال های انجمن
Kami بازدید : 185 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

Bitdefender Antivirus Plus 2013

آخرین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و بسیار معروف Bitdefender که طبق رتبه بندی سایت toptenreviews بالاترین رتبه از نظر کارایی و امکانات را در میان نرم افزارهای امنیتی دیگر داراست.

از قابلیت های این نرم افزار امنیتی می توان به محافظت از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها و جاسوس افزار ها و همچنین محافظت از حساب های کاربری شما در سایت های اجتماعی اشاره کرد ...

Kami بازدید : 171 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

این بار تحت سیستم عامل ویندوز ۷ که این روزها طرفداران و کاربران زیادی دارد، به مقایسه‌ی عملکرد مرورگرها می‌پردازیم. از توضیحات اضافه دوری می‌کنیم و تنها نکات مهم را یادآور می‌شویم. بررسی کاملاً تخصصی صورت می‌گیرد و مجموعه‌ای از بنچ‌مارک‌های مختلف برای بررسی جنبه‌های مختلف کارایی یک مرورگر ارائه شده و نتیجه‌ی تست‌ها در نمودارهای مختلف نشان داده می‌شود.

 

WBGP11Banner

Kami بازدید : 173 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

AutoPlay Media Studio 8

از نرم افزار حرفه ای AutoPlay Media Studio می توانید برای ساخت انواع برنامه های اتوران و مالتی مدیا استفاده کنید به کمک این برنامه بدون دانش برنامه نویسی و فقط با کشیدن و رها کردن عناصر در محیطی ساده برای نرم افزارها و سی دی های خود برنامه AutoPlay بسازید این نرم افزار دارای طرح های از پیش آماده شده ای نیز می باشد که می تواند کمک زیادی برای صرفه جویی در وقت شما باشد.


این برنامه را می توانید بر روی همه نسخه های ویندوز نصب و اجرا کنید.

 

دانلود با حجم 58.7 مگابایت - لینک مستقیم

Kami بازدید : 185 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار راهنمائی و رانندگی همراه با آزمون رایانه ای نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه ب یک با استفاده از این برنامه می توانید با نمونه سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی آشنا شوید.

Kami بازدید : 261 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

VMix با بهره گیری از آخرین پیشرفت ها در علم سخت افزار کامپیوتر،قابلیت میکس های حرفه ای را بر روی فیلم های با کیفیت HD داراست.همانطور که می دانید در امر میکس ویدئو ها مهمترین اولویت میکسر کیفیت خروجی ویدئو می باشد به طوری که یک ویدئو پس از میکس های متعدد دچار افت کیفیت نشود. VMix با بهره گیری از آخرین کیفیت ها که به دست کارشناسان حرفه ای برای اولین بار برای میکس ویدئوهای با کیفیت HD ساخته شده ویدئو ها را حتی با کیفیتی فراتر از HD ،میکس و دخیره می کند.

Kami بازدید : 183 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

ClamWin Free Antivirus 0.97.5 یک آنتی ویروس رایگان مخصوص تمام سیستم عامل های شرکت مایکروسافت از قبیل ۹۸/Me/2000/XP/2003 و Vista می باشد. این آنتی ویروس که به صورت متن باز (open source code) ارائه شده است دارای سیستمی قدرتمند جهت جلو گیری از ورود و فعالیت ویروس ها تروجان ها و کرم های اینترنتی می باشد.  شما به راحتی میتوانید این آنتی ویروس را دانلود کرده و با خیالی راحت به کار در رایانه و اینترنت بپردازید.

Kami بازدید : 181 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاک سازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان تولید شده است.

 

Parsi_Ra_Paas_Bedarim

Kami بازدید : 219 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)


شما هم همیشه برای یافتن چیزهای جدید به سراغ گوگل می روید ؟ اما با اینکه گوگل یک غول اینترنتی می باشد اما برای بسیاری از کاربران فقط جهت جست و جوی های ساده به کار می رود اما در این پست قصد دارم تا سرویسی از گوگل به شما معرفی کنم که تمامی سرویس های گوگل را می توانید در یکجا داشته باشید.نوار ابزار گوگل بله درسته گوگل به تازگی نوار ابزاری بسیار سبک و حرفه ای برای کاربران مرورگر کروم طراحی کرده که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان به تمامی سرویس های گوگل متصل شوید و گوگل را از نگاهی متفاوت تر ببینید.

http://dl.mihancyber.com/cover/7/terminal%20google%20software1.jpg

http://dl.mihancyber.com/orginal/dl.png دانلود افزونه و کروم از سرور گوگل

http://dl.mihancyber.com/orginal/dl1.png تهیه و پخش از : میهن سایبر . کام

Kami بازدید : 193 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

دوستانی که قبلا اقدام به نصب ویندوز ۸ در VirtualBox نموده اند حتما مستحضرند که در هنگام نصب زمانی که ما نوع ویندوز را روی ویندوز ۷ قرار میدهیم، در مراحل اولیه، نصب ویندوز ۸ با مشکل مواجه میشود. امروز میخواهم به شما گزینه های صحیح برای نصب ویندوز ۸ را آموزش دهم. پس با ما همراه باشید.

1x1.trans آموزش گزینه های صحیح برای نصب ویندوز 8 در VirtualBoxقبل از هر کاری اگر هنوز فایل iso ویندوز ۸ را دانلود نکرده اید از این آدرس دانلود کنید

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
Web
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر اینترنتی از نظر شما ؟
    پارسا اسپیس

    فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 808
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 1,295
  • بازدید سال : 5,028
  • بازدید کلی : 189,958
  • کدهای اختصاصی